I am inving you to come

I am inving you to come
Ven a la proteccion de mis manos

Monday, September 22, 2014

Chech out my poetry book at my associate store




Los poemas de Bernardo Guevara
These are 5 volumes of poem in Spanish that talks about love, life, nature, family, belief, faith, experiences and the soul, I recommend to get all of them but if you can not buy get: "El alma y mis pensamientos"
Los poemas de Guevaraber: Los poemas de Bernardo Guevara (Lops Poemas de Guevaraber) (Volume 1) (Spanish Edition)El amor, las creencias y las experiencias de mi vida: El amor, el alma y la fe (Los poemas de Bernardo Guevara) (Volume 3) (Spanish Edition)Los Pasos de mi vida en la fe: El Caminar de mi espiritualidad (Spanish Edition)
Los poemas de Guevaraber: Los poemas de Ber...
by Mr. B. Guevara
$9.00
El amor, las creencias y las experiencias d...
by Mr Bernardo Guevara
$26.89
Los Pasos de mi vida en la fe: El Caminar d...
by Mr. Bernardo Guevara
$8.10
El alma y mis pensamientos: El alma y mis creencias (Los poemas de Bernardo Guevara) (Volume 4) (Spanish Edition)El mundo, el hombre y su fe: El mundo, el hombre y su espiritualidad (Spanish Edition)
El alma y mis pensamientos: El alma y mis c...
by Mr. Bernardo Guevara
$31.50
El mundo, el hombre y su fe: El mundo, el h...
by Mr. Bernardo Guevara
$31.50

GreatArcadeHits Advertisement
http://astore.amazon.com/bernardo-20

No comments: